• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

niedziela, 3 marca 2024

Coraz cieplejsze dni...


Jak na razie pierwsze marcowe dni są przyjemne, w miarę słoneczne no i ciepłe wiec trudno się do czegoś przyczepić, lub mieć pretensje do aury czy natury, jak na razie przedwiośnie, jak marzenie.





To dopiero początek marca a pierwsze bazie już w pełni zakwitły i można je spotkać a na gałęziach drzew pojawiły się również pierwsze pąki. Tak więc póki co nie ma co czekać tylko korzystać z tych cieplejszych dni, bo z pewnością ochłodzenie wcześniej czy później  nadejdzie. Zatem dziś kilka obrazków z okolic Dąbrówki i z nad jeziora mucharskiego i to co nawinęło mi się po drodze. 



Nawet niewielka przejażdżka rowerowa zawsze poprawia mi humor, odpręża i daje nieco energii zawsze tej pozytywniej. Zatem dzisiejsze niedzielne przedpołudnie uznaję za w pełni i godnie spożytkowane.








Zembrzyce - Dąbrówka, 3.03.2024

7 komentarzy:

  1. Calm water with beautiful reflection along with the landscape, wonderful to see.

    OdpowiedzUsuń
  2. Here in Finland, many lakes are still frozen and there is snow on the ground.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna niedzielna przejażdżka rowerowa ale również doskonały pomysł na sfotografowanie malowniczych krajobrazów w Twojej Małej Ojczyźnie. Na tych przepięknych zdjęciach naprawdę widać, że przyroda budzi się do życia. Kwitnące bazie i łączka ze ziarnopłonem wiosennym przyciągają wzrok.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tus fotografías son maravillosas, gracias. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczorajsze przedpołudnie również spędziłam na rowerze i chociaż zrobiłam zaledwie kilkanaście kilometrów to był to cudowny czas. Pomimo chłodu i słońca wyłaniającego się zza chmur jedynie co jakiś czas udało mi się dostrzec wiele zapowiedzi nadchodzącej wiosny. I widziałam już pąki magnolii, niektóre rozchylone już tak, że mogłam dostrzec skulone w środku kwiaty. Nawet jeśli będą jeszcze chłodne dni to i tak wiosny one nie zatrzymają.
    Pamiętam jak mało satysfakcjonująca była dla Ciebie tegoroczna zima, zwłaszcza jej końcówka, zatem całym sercem mam nadzieję, że wiosna wynagrodzi Ci wszystko i dostarczy wielu okazji do cieszenia się nią. Sobie też tego życzę hi hi hi.
    Pozdrawiam Cię przeserdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful photos, I especially liked how the sky is captured in almost all the photos! Have a nice week!

    OdpowiedzUsuń