• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

niedziela, 17 marca 2024

Zanim przyjdzie prawdziwa wiosna...


Dzisiaj z racji pięknej i jednocześnie bardzo rześkiej pogody, chłodny i momentami dokuczliwy wiatr, na leniwy spacer wybrałem się niemal w samo południe a i tak z racji przenikliwego chłodu trzeba było skrócić go do minimum. Tak wiec na ile się dało nacieszyłem się jak dla mnie uroczymi marcowymi chmurami, błękitem nieba i nieco zielonymi już gałązkami drzew i krzaków, co o tej porze jest niewątpliwie pozytywnym akcentem. 



Na wejściu już nie planowałem dłuższego spaceru, wiec tym razem skromniejsza i po raz kolejny mniej ambitna mini relacja. Spacer "po płaskim" nie należy do moich ulubionych  wszak zawsze na ogół widać mniej ale za to kierując oczy w górę tym razem można było dostrzec i docenić malownicze chmury i te brązowawe kolory typowe dla przedwiośnia, z lekkim już gdzieniegdzie zabarwieniem na zielono. 








Udanego tygodnia życzę wszystkim oby nie był on jak zapowiadają prognozy zimowy, szary i nieprzyjemny. 





Zembrzyce, 17.03.2024

8 komentarzy:

  1. Beautiful photos. Lovely water photos and gorgeous skies.

    OdpowiedzUsuń
  2. Really great looking. It's almost summer there.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia i krajobrazy przecudowne ale bardzo zmylne. Arktyczne powietrze nie zachęca do spacerów.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Siempre haces unas fotografías preciosas, me encantan esos paisajes. Gracias y besos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet mi tu nie pisz, że u Ciebie jest tak cudnie bo u mnie tej wiosny jeszcze tak pieknie nie było. Od kilku dni tylko leje i wieje, gdybym Ci teraz podesłała zdjęcie tego co widzę za oknem miałbyś wrażenie, że żyję w zimnym listopadzie, może tylko z tą różnicą, że jest trochę bardziej zielono. Wiosenny spacer odbyłam jeden, w minioną niedzielę, ale wtedy też było szaro. Marzy mi się zanurzyć w słońcu i w soczystej zieleni. Najlepiej teraz.
    Pięknego weekendu.

    OdpowiedzUsuń