• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

poniedziałek, 10 października 2022

Jesienne szwendanie się...

Nic bardziej nie cieszy podczas jesieni jak słoneczna październikowa pogoda, wolny  czas i chęć do wędrowania w ulubione miejsca. Ostatnio miąłem chęć na wypad na Babią górę, której szczyt widzę bardzo często, chociażby podczas takich wędrówek jak dzisiaj (ta najwyższa w tle - ostatnie zdjęcie - to właśnie ona), no ale czegoś zabrakło, może impulsu, odpowiedniej motywacji, czy ostatecznej decyzji -  sam już nie wiem. W zamian za to  i to wcale nie gorszą alternatywą wg mnie jest popołudniowa wycieczką i szwendanie się w moje ulubione miejsca, a więc... w drogę!








Skoro jesień to nie mogło zabraknąć i w tym roku chociaż jednego spojrzenia na jesienne panoramy mojej okolicy widzianej z pobliskich gór i pagórków, mam nadzieje że jeszcze nie ostatniego. Podczas i takich wędrówek wydawało by się w miejsca raczej mało uczęszczane można spotkać stosunkowo dużo ludzi, spacerujących, zbierających grzyby, czy zwyczajnie tak jak i spędzających wolny czas w plenerze.












Czas wracać, mam nadzieje że taka jesień będzie jeszcze długo cieszyć nas a pogoda i temperatura będzie sprzyjać wszystkim chętnym do takiego odpoczynku.


Zembrzyce, 9.10.2022

8 komentarzy:

  1. Empieza a notarse el otoño, me encantan. Muchos besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie woooo
    Prawdopodobnie zauważyłeś, że kilka razy oglądałam Twoje przecudne, jesienne zdjęcia.
    Ja też mam nadzieję, że taka piękna jesień będzie nas długo cieszyć.
    Przesyłam Ci moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sehr schöne Bilder vom Herbst im Oktober.

    Gruß
    Noke

    OdpowiedzUsuń
  4. There are great places and landscapes to hike. Thanks for the great photos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful autumn scenery. Beautiful place for leisure hikes. Enjoy your day.

    OdpowiedzUsuń
  6. As always beautiful photos and the autumn colors are amazing.
    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne kadry. U mnie jeszcze nie jest tak kolorowo ale pojutrze lecę na Litwę, może litewska jesień pokaże mi się ze swojej najpiękniejszej strony. Mam też nadzieję, że po powrocie również wokół mnie będzie złoto, czerwono i żółto i zdążę się tymi cudownościami nacieszyć.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń