• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

niedziela, 30 października 2022

Jesienne szwendanie się... #3

Każdy ma swoje ulubione miejsca do których wraca, przynajmniej wg mnie powinien takie miejsca mieć  w których czuje się jak u siebie, niezależnie od pory dnia czy roku. Jesienne pogodne dni zawsze aż kuszą do takich wędrówek aby jak naj więcej zobaczyć, czy zwyczajnie odpocząć od wszystkiego, w pięknej jesiennej scenerii.








Pogodne końcowe dni października zachęcają aby mimo wszystko gdzieś wyruszyć przed siebie, czyli poszwendać się. Tym razem mój ulubiony kierunek to okolice kopca Krakusa. A zatem kilka jesiennych, bo o tej porze jeszcze tu nie byłem, fotek ze spaceru, bardziej dla odprężenia i relaksu niż do wielkich artystycznych ujęć, Zdjęcia z okolic kościółka św. Benedykta na krakowskim Podgórzu, okolic kopca, Wawelu, plant i coś tam co się nawinęło jeszcze po drodze...


















Kraków, 28.10.2022

6 komentarzy:

  1. A mí me encantaría pasear por ese lugar tan precioso. Gracias por tus fotografías. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Certainly very beautiful to see, the colours are lovely and it seems won't be there for long, the leaves will be all falling....lovely landscape.

    OdpowiedzUsuń
  3. In my blog, articles related to are mainly written, and they are usually
    ភ្នាល់បាល់​អនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam mnóstwo ulubionych miejsc, nazywam je moimi miejscami mocy. Są piękne o każdej porze roku i zawsze spełniają swoją funkcję - napełniają mnie dobrą energią, relaksują i pozwalają uporządkować myśli.
    Kraków jest jak jedno z tych moich miejsc, zachwycający o każdej porze roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że Cykl: Jesienne Szwendanie będzie trwał w dalszym ciągu. Cudowne kadry z Krakowa. Sporo ciekawych miejsc zobaczyłeś w ciągu tego jednego dnia.
    Przesyłam Ci moc serdecznych pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń