• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

niedziela, 23 października 2022

Jesienne szwendanie się... #2

Dziś pogoda sprzyjała niemal do wszystkiego, spaceru, rowerowania, odpoczynku i relaksu, było słonecznie i ciepło a zatem tym razem kilka obrazków - tak przelotem - z malowniczej Marcówki, choć specjalnie nie wędrowałem tam, nad czym trochę ubolewam z racji braku czasu, kilka usjęć podczas rowero-spaceru zaliczyłem, no bo jak że mogło być inaczej...













Powiem szczerze że taka jesień jak dziś i jak dla mnie, może trwać do końca listopada i to pod każdym względem, zarówno kolorów, temperatury oby tylko znalazł się wolny czas na docenianie tego co daje nam natura... 


Marcówka, 23.10.2022

8 komentarzy:

  1. Schöne Bilder vom Herbst.

    Gruß
    Noke

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful scene of autumn colours.

    OdpowiedzUsuń
  3. Otro reportaje tan precioso. Los colores del otoño me encantan. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię jesiennej szarugi ale to właśnie jesień, jak żadna inna pora roku obfituje różnorodnością bodźców zmysłowych. Oglądając Twoje przepiękne zdjęcia cieszyłam wzrok przecudnymi barwami jesieni i malowniczymi krajobrazami. Domyślam się, że jesienny spacer odprężył Cię i dodał energii na cały tydzień.
    Przesyłam najcieplejsze pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka cudna jesień jak dla mnie, może trwać do 23 grudnia. A w nocy z 23 na 24 grudnia koniecznie powinien spaść śnieg.
      Moz pozdrowień:)

      Usuń
  5. Taka jesień jak na Twoich pięknych zdjęciach dla mnie mogłaby trwać aż do wiosny. Cieszę się, że poprawiła się pogoda niosąc ze sobą spacerowe możliwości bo wiem, że Ci tego brakowało. Masz piękne trasy spacerowe a słoneczna jesień z niebieskim niebem zachęca do cieszenia się nimi. Oby takich dni było jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Autumn dresses nature in beautiful yellow, brown and gold tones.
    Thanks for sharing these beautiful photos.

    OdpowiedzUsuń