• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

czwartek, 29 października 2020

Jesień w okolicy... (2020)


Nie za wiele było okazji niestety w październikowe dni do korzystania w pełni z uroków tegorocznej jesieni, przynajmniej w moim przypadku. Nie za wiele a prawdę mówiąc wcale, stąd tegoroczną jesień w zasadzie spisałem na straty, szkoda bo jak dobrze powszechnie wiadomo stracona chwila nigdy już nie powróci a danego okresu nie da się nadrobić czy odtworzyć ponownie.




Ogólna sytuacja społeczna z powszechnie znanych powodów mocno ogranicza realizacje zamierzonych planów i zamiarów które miało się jeszcze chociażby parę miesięcy temu, przekłada się to zasadniczo niestety na zmianę naszych zachowań, czasem nawet na zmianę harmonogramu dnia codziennego i wszystko to często skutecznie zniechęca do realizacji naszych ulubionych zajęć w wolnych chwilach.







Ale podsumowując tegoroczną kolorową jesień - była krótka i pogodowo nie najgorsza, słoneczne dni w końcówce października dawały możliwość przynajmniej kilku chwil nasycenia się klimatem i jesienną atmosferą. Choć jak dla mnie bywały znacznie piękniejsze lata, choć może to tylko odczucie subiektywne ukierunkowane na porównaniu miłych i sympatycznych wspomnień z minionych lat...








Zembrzyce, Świnna Poręba, 10.2020

8 komentarzy:

  1. Bardzo piękny naturalny urok jesieni!.
    Byłem pod wrażeniem, że nigdy w życiu nie widziałem na własne oczy piękna kolorowej jesieni.
    Zdjęcie pięciu ulic, których lokalizacja wygląda na nieziemskie, jest piękne jak punkt fotograficzny.

    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bogusławie! jak zawsze przepiękne zdjęcia!!!! Nie jestem fanką jesieni ale też czekam na te kilka, kilkanaście dni kiedy natura daje nam niesamowity pokaz swojego piękna. Z powodu choroby przez dwa tygodnie byłam uziemiona. Wcześniej udało mi się zrobić trochę jesiennych zdjęć. Teraz jest jesień najpiękniejsza.
    Życzę Ci dużo zdrowia i spokoju:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful! Hopefully you're feeling well.

    OdpowiedzUsuń
  4. Autumn and colors. Perfect. Have a nice evening.

    OdpowiedzUsuń
  5. Estas fotografías son preciosas. Espero que todo te vaya bien y que tengas salud. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Bogusław, your autumn photos are absolutely beautiful. Amazing colors. Beautiful nature. Yes, one can not not enjoy the autumn as it was used in another time.
    Have a nice week. Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wonderful autumn landscapes.
    Have a great week
    Greetings

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak ja tęsknię za tymi okolicami, za tymi widokami! Miałam w planach październikowych, nie wyszło, trzeba czekac do nastepnej jesieni...

    OdpowiedzUsuń