• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

czwartek, 25 stycznia 2024

Styczniowy środek zimy (2024)


Jakoś tak się składa że niewiele jest i mam, okazji do prawdziwych zimowych spacerów, gdy wszystko co w koło przykryte jest puszystym białym śniegiem czy też pod butami skrzypi zmrożony śnieg a nad głową świeci słońce. Aktualnie w samym środku zimy a taką obecnie porę mamy dominuje niestety szary krajobraz bez śniegu, z deszczem, wiatrem i ogólnie mówiąc nieprzyjemną pogodą. To co na zdjęciach to obrazki z ostatniej niedzieli, gdzie jeszcze resztki śniegu były i w temperaturze powyżej zera szybko topniały. 






Zawsze w takich dniach mam dylemat, czy czekać dalej czy korzystać i łapać to co jeszcze się ostało i jest za oknem. Z tego względu wybrałem się na spacer taki.. niemal od niechcenia nie angażując wiele wysiłku, zapału czy entuzjazmu, mając cały czas nadzieje że to co najlepsze w zimowej porze jeszcze niedługo nadejdzie. W nadziei zatem na powrót radosnej, śnieżnej i słonecznej ale jednocześnie przyjaznej zimy uzbrajam się w cierpliwość i czekam dalej... w końcu jeszcze luty dłuższy niż zwykle przed nami, wiec jakaś tam szansa jest...







Zembrzyce, 21.01.2024

5 komentarzy:

  1. Beautiful photos of the area. Love your description on treading in or on the snow.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilka ostatnich lat pokazało mi wyraźnie, że teraz prawdziwa zima nie jest tym czym bywała kiedyś. Nikogo nie zaskakiwał fakt, że zaczynała się w listopadzie a kończyła w marcu, i przez cały czas było biało i mroźno. Czasy się zmieniły a wraz z nimi pogoda, zmieniłam też moje wobec zimy oczekiwania. Bo teraz Boguś to trzeba się cieszyć z tego co jest, z kilku centymentrów śniegu też. Poza tym zobacz, śniegu niby mało, ale za to jak cudnie wygląda na zdjęciach! Zwłaszcza w połączeniu z niebem jak w środku lata.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Has hecho unas fotografías preciosas, de lindos paisajes. Gracias y besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Och taką zimę to ja kocham całym sercem. Twoje zdjęcia jak zawsze są zachwycające.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń