• txt...
  • txt...
  • ...opis txt...
  • ...opis txt...
  • ...opis txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

poniedziałek, 28 października 2024

Jesienne szwendanie się... #6


Dosyć długo czekaliśmy na tegoroczną kolorową jesień, ale w końcu jest, wszystko pomalowane w kolorach takich jak być powinno. Choć malownicza jesień to jedno a móc się nią zachwycać czy to w promieniach słońca, czy w nieco pochmurnej pogodzie to drugie. Właśnie ostatnia niedziela października, w więc nieco wolnego czasu pozwoliła na dłuższy spacer czy jak to w moim przypadku dłuższą przejażdżkę rowerową. 



Długo zastanawiałem się gdzie rzucić mój wielki zapał i entuzjazm radosnej jesiennej atmosfery, aby się tu nie powtarzać i nie deptać po dwa, trzy  razy tego samego szlaku i wybrałem długą aleję a w zasadzie drogę tuż obok rozpoczynającego się jeziora mucharskiego.



Spektakularnych widoków czy panoram widzianych z góry wiec nie zobaczyłem, ale ciesząc się jak małe dziecko kolorami jesieni starałem się złapać niemal każdy napotkany kolorowy jej kawałek w postaci pstryku w aparacie. Oczywiście jesień ciągle trwa, do ostatniego listka na drzewie czasu jeszcze zostało wiele, a wiec z nadzieją i wyczekiwaniem na kolejną moją okazję - wiele okazji, parę obrazków z dziś... 
















Zembrzyce - Dąbrówka, 27.10.2024

4 komentarze:

  1. What a blaze of beautiful autumn colour you have shown us - thank you, it's all so breathtaking.

    OdpowiedzUsuń
  2. A beautiful representation of fall in all its splendour. The colours have not been as vivid as in years past, but it is glorious, nonetheless. If I were a painter this would occupy many of my canvases.

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Przepiękne zdjęcia. Prawdziwy talent do fotografowania.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu :)

    OdpowiedzUsuń