• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

czwartek, 14 kwietnia 2022

Wiosna w mieście #3 czyli kwietniowy Kraków 2022


Kilka obrazków z wiosennego Krakowa, znów na szybko i niemal z doskoku, choć pocieszam się faktem że póki co tej pełnej wiosny wciąż jeszcze nie ma, brakuje jej już co prawda nie wiele, ale jeszcze może parę, paręnaście dni i dosłownie wszystko będzie, mam nadzieje kwitło w koło. 






Pozostaje jeszcze kwestia odpowiedniej pogody choć tu prognozy są niezbyt optymistyczne, ale mam nadzieje, że może jeszcze się uda w czasie tej wiosny zajrzeć w moje ulubione krakowskie zakątki.




W czasie wiosennych dni zawsze staram się odwiedzić mój ulubiony Kopiec Krakusa, zresztą o każdej porze, co widać na niniejszym blogu lubię tam wizytować, Wawel, bulwary wiślane i wiele, wiele  innych których to tym razem z braku czasu zabrakło... 















Kraków, 13.04.2022

6 komentarzy:

  1. Och jaki cudowne ukwiecony Kraków. Jestem oczarowana jak zwykle Twoimi doskonałymi zdjęciami.
    Życzę Ci, aby Święta Wielkanocne były pogodne, radosne i wypełnione łaską Pana.
    Pozdrawiam świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hello Bogusław,
    thanks for your wishes.
    I wish you a beautiful Easter holidays, good health and a rich pom-pom.
    I send greetings and hugs.

    OdpowiedzUsuń
  3. Simplemente maravillosas. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szare, deszczowe dni sprawiły, że zatęskniłam za wiosną. Twoje przecudne wiosenne zdjęcia sprawiły, że moje serce i oczy ucieszyły się takimi pięknymi widokami. Sporo dzisiaj pobuszowałam po Twoim cudownym blogu.
    Przesyłam moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń