• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

wtorek, 15 sierpnia 2023

Letnie wędrowanie... bliżej i dalej #5



Kiedy jak nie w upalne letnie dni tłumy ludzi szukających ochłody, odpoczynku i aktywnego relaksu wyruszają właśnie w takie okolice gdzie jest woda, natura i można fajnie spędzie czas, Takim miejsce jest niewątpliwie Jezioro Mucharskie, dziś mające już dosyć spore zaplecze wypoczynkowe, a kolejne inwestycje są budowane. 

 


Ja odwiedziłem w niedzielne wczesne przedpołudnie w ramach rowero - spaceru moje, a jakże ulubione miejsca, czyli zatoczkę po byłym kamieniołomie w Skawcach, gdzie już amatorów spędzania czasu nad wodą dosyć dużo, oraz okolice samego Mucharza, a tam od samego rana można powiedzieć tłumy. W końcu na takie dni letniego beztroskiego odpoczynku, zabawy nad wodą czeka się długie miesiące, a jak widać nie trzeba szukać daleko...













Mucharz, 15.08.2023

8 komentarzy:

  1. Did you go swimming? Is the water warm?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, I didn't swim this time :) The temperature in the last few days at noon exceeds 30 degrees, so the water is also warm and even very ... in the range of 20-22 degrees. Therefore, being in or near water gives you relaxation and a bit of coolness.

      Usuń
  2. What a wonderful looking lake and the landscape around it is also looks amazing.

    OdpowiedzUsuń
  3. Un placer siempre venir por aquí, me encantaron esos paisajes. Abrazos.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny przecudny post i zdjęcia!!!
    Muszę się przyznać, że chociaż jesień zbliża się szybkimi krokami to wyjątkowo lubię ten moment roku, kiedy ziemia spalona słońcem pachnie z całą swoją tajemniczą mocą. Mam wrażenie, że wszystko, co mnie otacza nabiera dodatkowego znaczenia.
    Przesyłam Ci moc serdecznych pozdrowień:).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bogusławie!
    Brakuje Cię ba blogu! Co się dzieje?
    Widzę relację z dzisiejszego marszu. Miałam nadzieję, że u Ciebie znajdę plakietkę: Polska w Sercu i też umieszczę ją u siebie.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Lucjo za miłe słowa, wrzesień zleciał mi bardzo szybko a z racji pogody i zbiegu zdarzeń zabrakło mi czasu na wędrówki, wycieczki i obserwację świata w koło, ale... nadrobię to! :))

      Usuń
  6. welkom terug. ik vond het altijd leuk om je stukjes te lezen en je mooie fotos te bewonderen.
    ចាក់បាល់ឈ្នះៗ

    OdpowiedzUsuń