• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

niedziela, 23 kwietnia 2023

Zakwitły czerwone tulipany...


Dzisiejszy wpis, wiem mało ambitny bo niestety coś mi się przyplątało w postaci kataru i bólu głowy wiec spacer tylko do ogródka.... A wiec kilka zdjęć z mojego mini ogrodu a w nim... ledwo co zakwitły czerwone tulipanki,w tym roku zakwitły jednocześnie wszystkie jak jeden mąż. Pomyślałem wiec że miło je będzie zachować w pamięci a nawet a jakże pokazać je tutaj... :))










Zembrzyce, 23.04.2023

7 komentarzy:

  1. Preciosas fotografías de tulipanes. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  2. I do hope you are ok!
    Those tulips are ever so beautiful, the colour is magic.
    Take care.

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG.. so beautiful. Have a nice evening.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że dzisiaj czujesz się już lepiej. Uwielbiam czerwone tulipany. One swym pięknem i kolorem przyciągają uwagę. Bogusławie, cudne są Twoje zdjęcia.
    Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Que maravillosas fotos, preciosas. Saludos

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że już doszedłeś do siebie i czujesz się wyśmienicie, w gotowości na wiosnę :). Jestem niemal pewna, że spacer po ogródku, nawet takim w wersji mini, ma wielką moc. Urokowi kwitnących tulipanów ciężko się oprzeć, zwłaszcza skąpanym w promieniach wiosennego słońca.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Bogusław, I hope you are well.
    Even a walk in your garden is good. It was also a good idea to document the tulips. I'm glad you shared the photos with us. Tulips are very beautiful.
    I wish you good health and a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń