• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

czwartek, 23 grudnia 2021

Z wizytą na krakowskim Podgórzu

Spacerując po krakowskim Podgórzu, zawsze z wielką chęcią odwiedzam moje ulubione miejsca czyli Kościół św. Benedykta wraz z Fordem Benedykta, oraz oczywiście kopiec Krakusa. Grudniowa pora roku, nie oszałamia swym urokiem i radością otaczającej przyrody, ale z pewnością ma swoją oryginalną i niepowtarzalną atmosferę czyli ciszę, zadumę, spokój, to co w każdym z nas tkwi gdzieś głęboko ukryte w duszy a co jest tak samo potrzebne do życia jak radość, śmiech czy zabawa.






Nie ukrywam że lubię te specyficzne doznania w samotności, bez pospiechu odwiedzając takie właśnie miejsca, jednocześnie wracając w pamięci do pięknych minionych chwil, można również zapamiętać i te obecne jedyne i niepowtarzalne dla danego czasu i etapu życia.





Kilka zatem obrazków które dla mnie będą miłym wspomnieniem za jakiś czas i mam nadzieje cennym zapisem chwil obecnych.










Kraków, 22.12.2021 

18 komentarzy:

  1. Rozmarzyłam się oglądając Twoje przepiękne zdjęcia. Zatęskniłam za Krakowem.
    Mam nadzieję, że w święta będę miałam czas i rozczytam się w Twoich poprzednich postach.
    Oczywiście widziałam je na ekranie telefonu. To wielka przyjemność oglądać Twoje zdjęcia na ekranie monitora.

    Niech ten wspaniały dzień przyniesie Tobie i Twoim Bliskim zdrowie, miłość, szczęście, radość i pomyślność. Niech Wasza rodzina doświadczy boskiej dobroci.
    Wesołych świąt Wam wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  2. Very beautiful photo.

    Bogusław, I wish you and your whole family a Merry Christmas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful photos.
    Merry Christmas and a Happy New Year.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę o takim urokliwym kościółku, mimo że ja z Krakowem jestem związany bardzo mocno. To już wiem gdzie niebawem zawędruję...
    Wszystkiego dobrego na te Święta, przede wszystkim zdrowia i radości!
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Wszystkim za miłe i serdeczne życzenia świąteczne, komentarze oraz wizyty na moim blogu. Zawsze jest mi bardzo miło i sympatycznie, dzięki zatem za każde miłe pozostawione słowo tutaj
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Las fotografías son preciosas, me gustan mucho. Espero que hayas pasado una feliz Noche Buena. Un abrazo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cześć Bugustav. Oglądam kilka wspaniałych zdjęć miast Polski ... przynajmniej tak myślę. Twój blog jest bardzo wizualny.
    Przyjechałem po obejrzeniu twojego komentarza do mojej świątecznej historii na blogu Roberto. Dzięki, bracie. Mówię Ci, że jestem do Twoich usług na moim tygrysim blogu i otrzymuję pozdrowienia z Brazylii

    OdpowiedzUsuń
  8. Precioso lugar y espectaculares fotos, me encantan. Feliz 2022. Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bogusław, I wish you a happy new year 2022.
    Greetings and hugs.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dziękuję za pamięć i życzenia noworoczne!

    Życzę Ci w Nowym Roku 2022 zdrowia, szczęścia, wszystkiego najlepszego i samych sukcesów w każdej sferze życia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bogusław, thanks for your kind wishes.
    Once again, I wish you a Happy New Year and especially to make it better than the last one.
    I'm sending greetings hugs.

    OdpowiedzUsuń
  12. Trafiłam tu przypadkiem i zachwyciły mnie zdjęcia. Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mucha nieve tenéis. Preciosas fotos. Feliz 2022.
    Abrazos

    OdpowiedzUsuń