• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • " txt
  • txt...

poniedziałek, 3 maja 2021

Zanim wstanie nowy dzień...



Kilka ujęć z pięknego kwietniowego poranka z nad Jeziora Mucharskiego w drodze do pracy. Czasem wczesnym porankiem można trafić na moment świtu który trudno przeoczyć a który warto zachować w formie paru pamiątkowych zdjęć. Tym razem niestety jedynie zdjęcia z kompaktu i to z jednego miejsca.



W takich momentach zawsze trochę szkoda że akurat nie ma się pod ręką lepszego aparatu z solidnym obiektywem... trudno :) 





Świnna Poręba, 29.04.2021

7 komentarzy:

  1. Hi Bogusław, your photos are absolutely fascinating, beautiful shots. Amazing!
    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  2. Te quedaron unas fotografías preciosas. Gracias y besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG...absolutely beautiful, views and colors. Have a nice evening.

    OdpowiedzUsuń
  4. Se ve un precioso lugar y las luces del amanecer son maravillosas. Tienes la suerte de vivir cerca de una zona de mucha belleza.

    Te felicito por la belleza de tus fotos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Weszłam na Twój blog z blogu Teresy z Hiszpanii, i bardzo podoba mi sie ..zdjecia i teksty, wiec bedę zaglądała...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam u Ciebie ogromne zaległości w komentowaniu. Wszystkie posty czytałam, zdjęcia oglądałam jednak nie lubię pisać komentarzy w telefonie.
    Byłeś świadkiem wyjątkowego poranka. Wschód słońca to narodziny nowego dnia.
    Rewelacyjne zdjęcia. Jesteś mistrzem fotografii.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń