• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

sobota, 6 marca 2021

Marcowa pogoda...

W końcu znalazłem kilka chwil na sobotni spacer, co warte podkreślenia kilku chwil ze słońcem, lekkim przymrozkiem, śniegiem i nieodpartą chęcią wyjścia gdzieś w końcu na wolną przestrzeń. Tak się złożyło że ostatnie tygodnie to ciągłe zmagania z brakiem czasu, uporczywymi przeziębieniami, apatią i ogólnego zniechęcenia do czegokolwiek. 

Mam nadzieje że najgorszy ponury, nieprzyjemny zimowy okres mamy już za sobą, dłuższe dni i mam nadzieje cieplejsze pozwolą w końcu z większym optymizmem i nadzieją spojrzeć w nadchodzące tygodnie i miesiące.








Nadchodząca wiosna może będzie jakimś przełomem w niełatwej drodze naszego życia w warunkach wszechobecnych ograniczeń, zakazów, nakazów i tej paranoi w której mamy okazję funkcjonować i żyć. 
 


Zembrzyce, 6.03.2021

10 komentarzy:

  1. Maravilloso paseo y bonito lugar. Las fotos son preciosas. Abrazos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak piękna śnieżna sceneria, którą napotykasz ..., dla mnie niesamowity jest widok śniegu, ponieważ do tej pory nigdy nie widziałem śniegu bezpośrednio.

    Szczęśliwej niedzieli,

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooooow
    Jestem pewna, że moje głośne i wielkie wow doleciało do Ciebie. Bardzo piękne, jeszcze zimowe krajobrazy, pokryte śniegiem wzgórza i drzewa. Przyznaję, że pejzaż zimowy jest niepowtarzalny i można doświadczyć wręcz cudownych widoków, a Ty potrafisz je wychwycić.
    Cieszę się, ze znalazłeś czas aby zrobić jak zawsze fantastyczne zdjęcia i podzielić się z nami tymi cudownymi krajobrazami.
    Życzę zdrowej, pogodnej niedzieli szczęśliwego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Está precioso todo, la nieve le da un toque especial. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Bogusław, your photos are, as always, beautiful. Winter somehow doesn't want to give up. Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi Bogusław, thanks for the kind comment. I wish you a beautiful Friday and a whole weekend.

    OdpowiedzUsuń
  7. So beautiful. Stunning scenery. A joy to watch.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super klimaty, choć zima w tym roku znowu nie wcelowała się w termin. Piękne miejsca masz na codzień.

    OdpowiedzUsuń