• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

niedziela, 30 sierpnia 2020

Pieszo... na Kalwaryjskie Dróżki, 29.08.2020


Parafia Zembrzyce i jej mieszkańcy mają z pewnością to szczęście że położona jest ona w niedalekim sąsiedztwie Kalwarii Zebrzydowskiej. Stad naturalną rzeczą jest odbywanie od niepamiętnych czasów w okresie letnim corocznych pieszych pielgrzymek do Sanktuarium oo. Bernardynów na tzw Kalwaryjskie Dróżki.





Tak było również i w tym roku, przy wspaniałej sierpniowej pogodzie spora grupa tych co czuli się na siłach odbyć paru godzinny marsz z Zembrzyc przez Marcówkę, Zakrzów, Bugaj do Kalwarii po mszy św zebrała się w kościele w Zembrzycach by o 6.30 wyruszyć w kilku godzinną wędrówkę.



Kalwaryjskie dróżki jak zawsze przyciągają i działają jak magnez dla mieszkańców parafii i nietylko co widać niemal co roku po stałych,  wiernych i niezawodnych ich uczestnikach. Różnie bywało z pogodą na kalwaryjskim szlaku, lecz po raz drugi z rzędu w tym roku dopisała, była wręcz idealna choć trudy wędrówki dawały się we znaki co jest rzeczą przecież naturalną.






Ja zaś po raz kolejny miałem przyjemność współ-uczestniczyć w tym niezwykłym parafialnym wydarzeniu. Z racji mojego skromnego hobby fotograficznego i tym razem nie obyło się bez kilkunastu pamiątkowych zdjęć. Wszystkim zaś uczestnikom pielgrzymki wypada podziękować za wytrwałość, poświecenie i włożony trud, życzyć wielu łask bożych na kolejny rok z nadzieją że wszyscy znów będziemy mieć okazje przybyć tu ponownie.





















Zainteresowanych zapraszam na pełną relację:
   Kalwaryjskie Dróżki 2020
relacje archiwalne z lat minionych:
   2019   -   2016   -   2015   -   2014



Zembrzyce - Kalwaria Zebrzydowska, 29.08.2020

15 komentarzy:

  1. Byłem pod wrażeniem spaceru po pięknej wiejskiej scenerii, którą zorganizował kościół. Zdjęcia pikli są pięknie zarejestrowane.
    Wesołej niedzieli.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you for your nice comment, I cordially greet you and wish you pleasant Sunday moments.

      Usuń
  2. Ja jestem zakochana w Kalwarii Zebrzydowskiej i tamtejszych Dróżkach.
    Swoim cudownym postem i jak zawsze wspaniałymi zdjęciami zachęciłeś mnie do odwiedzenia tego niezwykłego miejsca.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo, Nie tylko Ty jesteś zakochana w tych niezwykłych miejscach. Widmową sprawą jest, że obecna sytuacja nie ułatwia nam odwiedzania "naszych" miejsc, tym z większą radością i zapałem odwiedziłem po raz pierwszy w tym roku "moją" Kalwarię. Dziękuję jak zawsze za mile i piękne słowa :)

      Usuń
  3. Znam te cudowne miejsca,niestety nie dane mi było iść w tym roku ale mój wnuk się pięknie prezentował ,pozdrawiam serdecznie ,piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie udało się w tym roku, uda się w następnym... :) Dziękuję za miłe słowa, zachęcam do zobaczenie pełnej foto relacji, która pojawi się tutaj za jakiś czas. Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Were the participants able to keep their distance from other people?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maybe it is not so clearly visible in the photos, but everyone tried to keep at least one meter distance. Best regards :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię takie pielgrzymowanie, umacnia duchowo i daje takiej wewnętrznej energii. W Kalwarii dawno temu nie byłem, może we wrześniu się jeszcze wybiorę. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno taka wizyta nie będzie czasem zmarnowanym, zachęcam i jednocześnie gorąco polecam :)
      Dzięki za miły komentarz, pozdrawiam.

      Usuń
  6. Interesante y bonita celebración, me ha gustado mucho. Besos y mucha salud.

    OdpowiedzUsuń
  7. Las romerías y concentraciones, ahora están prohibidas en mi tierra. La alarma por el Covid, es lo que impide esas muestras de fervor popular.

    Envidio esas bonitas imágenes. Desearía que todo pasara ya y volver de nuevo a la vida de antes.

    Que tengas una buena semana. Saludos desde España.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful to see these photo, I enjoyed the post.
    People are trying to keep the distance also which is good to see.
    Take care.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello Bogusław, so I enjoyed the trip with the beautiful landscape in your photos. Lots of people attended.
    Greetings and I wish you a wonderful weekend.

    OdpowiedzUsuń