• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

niedziela, 16 sierpnia 2020

Zapach sierpniowej łąki...



Trudno sobie wyobrazić letniego wakacyjnego czasu bez długiego spaceru - pytanie tylko - gdzie najlepiej? Można spacerować w różne miejsca, w zależności kto gdzie woli, ja jednak jako typ samotnika, postanowiłem niedzielne przedpołudnie spędzić z dala od tłumów, czyli sam na sam z naturą na łące właśnie...




Wybrałem oczywiście spacer a w zasadzie rowero-spacer w moje ulubione miejsce, gdzie zawsze można być pewnym że o każdej porze roku można znaleźć coś ciekawego i interesującego






Sierpniowa łąka, las, nieużytki, czy przeróżne zagajniki aż kipią życiem właśnie w takie letnie miesiące. Co prawda za wiele szczęścia nie miałem  jak zawsze,  ale coś tam mam nadzieje uroczego zdołałem zapisać moim obiektywem. Mam nadzieje że nie zanudzę nikogo moim niniejszym wpisem.



















Ten sympatyczny gość, jakoś bardzo polubił ramę mojego roweru, lecz na propozycję wspólnej przejażdżki nie miał chęci... niestety.
Myślę że niedługo znów nadarzy się okazja odwiedzenia tego miejsca, do czego chętnych bardzo  namawiam bo myślę że warto, wszak z góry... zawsze widać lepiej i więcej :)


Zembrzyce, 16.08.2020

6 komentarzy:

  1. Schöne Bilder von den Wiesen im Sommer mit den Wildblumen und den
    kleinen Bewohnern. Schöne Bilder von der Landschaft.

    Gruß
    Noke

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for the great photos. A joy to watch. Have a nice evening.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie tylko zapach łąki, ale i cudowna pogoda, blask letniego słońca i bogactwo kolorów - to wszystko jest na Twoich zdjęciach. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Todas las fotografías están preciosas, me gusta mucho. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sierpniowa łąka jest prześliczna patrząc na Twoje zdjęcia czuję jej zapachy, słyszę brzęczenie pszczół i trzmieli i zatapiam się w cudownych krajobrazach.
    Zdrowej, słonecznej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń