• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

niedziela, 10 lipca 2022

Letnie wędrowanie... bliżej i dalej #2

Nawet w lipcu czyli w samym środku lata czasem,  jak się okazuje można spodziewać się nagłego ochłodzenia i pogody może nie jesiennej, ale na pewno nie przypominającej tej typowej upalnej i wakacyjnej, a tak właśnie było dziś. 




Ciemne chmury wędrujące po niebie, raz po raz drobne krople deszczu, wiatr i temperatura nie przekraczająca 19 stopni nie powinny przeszkodzić przecież w aktywnym niedzielnym relaksie i odpoczynku.  




Mnie na pewno nie zniechęciły, kilku kilometrowa przejażdżka po okolicy znakomicie poprawiła nastrój, a i od czasu do czasu wychodzące zza chmur słońce również dostarczało nie tylko radośniejszych widoków wokół mnie ale i  zdecydowanie poprawiło samopoczucie. 




Zatem... dziś Dąbrówka i oczywiście trochę zapomniany bo cały czas zamknięty Dwór w roli głównej w  najprzeróżniejszych ujęciach.













Kiedyś miałem okazję wykonać kilka, kilkanaście zdjęć z wnętrza budującego się obiektu, lecz gdzieś najwidoczniej się zawieruszyły, jak odnajdę - wrzucę.



Dąbrówka, 10.07.2022

5 komentarzy:

  1. Oh I do like your new header. The flowers are pretty and each photo is just lovely. Take care.

    OdpowiedzUsuń
  2. Como siempre preciosas tus fotografías, se ven lindos esos paisajes. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, great scenery. I like a lot.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę że podzielasz moją pasję do fotograficznych przejażdżek z aparatem. Miałam taką w planie dzisiaj ale wezwano mnie pilnie do pracy zatem może w sobotę się uda.
    Piękne zdjęcia robione zawsze z ciekawej perspektywy. Zdradzisz mi proszę z jakiego programu korzystasz podczas obróbki? Dziękuję 😊

    OdpowiedzUsuń