• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

sobota, 27 czerwca 2020

Z wizytą na Kopcu Krakusa...



Niestety w tym roku nie odbyło się tradycyjne Święto Rękawki z powszechnie znanych powodów a będąc spragniony widoku po długiej przerwie Krakowa z kopca Krakusa postanowiłem w pierwszy tegoroczny wyjazd udać się najpierw własnie na kopiec, do którego już od kilku lat mam szczególny sentyment.




Zatem kilka obrazków z letniego już poranka na kopcu... Z racji stosunkowo wczesnej pory, ludzi w zasadzie jeszcze nie było, była zaś piękna poranna mgła, która w ciągu kolejnych kilkunastu minut mojego pobytu rozeszła się odsłaniając błękit nieba i piękną panoramę Krakowa.














Mając nadzieje że epidemia jednak kiedyś minie, z utęsknieniem zatem czekam na kolejne Święto słowiańskiej tradycji wiosennej, zwyczajów, rycerstwa, zbroi czy rzemiosła czyli ogólnie niezapomnianego klimatu średniowiecza które mam nadzieję już bez przeszkód odbędzie się w przyszłym roku, czyli pierwszy poświąteczny wielkanocny wtorek, a  ja będę z kolei mieć okazje i sposobność być tu ponownie.




Kraków, Kopiec Krakusa, 26.06.2020

16 komentarzy:

  1. Really beautiful scenery. A wonderful place to enjoy nature.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. You are right, Sami, there you can enjoy beautiful views, and there is what I like the most ... a great space to observe.

      Usuń
  2. Genialne widoki, a zdjęcia po prostu magiczne. Mimo że od czterech lat jestem w Krakowie niemal codziennie (no nie licząc tej kwarantanny), to zawsze nam było nie po drodze, muszę się w końcu tam wybrać! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Maks. skoro jesteś codziennie w Krakowie, to naprawdę jest trochę nietaktem że do tej pory nie byłeś na szczycie kopca :)) choć akurat doskonale to rozumiem, - ja z kolei przyznam się, że od kilkunastu lat codziennie jestem w Wadowicach, a nie byłem w muzeum Papieża do tej pory, tak że... wszytko przed nami. Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Dziękuję Agnieszko za jak zawsze miłe słowa. Masz rację Kopiec Krakusa to sprawdzona "miejscówka" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wonderful landscapes.
    Have a nice Sunday

    OdpowiedzUsuń
  5. Se ve todo muy bonito. Espero que todo vaya bien y termine pronto esta pandemia. Besos.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widok środowiska, które orzeźwia oczy i może oddychać czystym powietrzem w jak największym stopniu.
    Pozycja drzewa, które rośnie sam, wygląda wyjątkowo jako plamka fotograficzna.
    Widok środowiska, które orzeźwia oczy i może oddychać czystym powietrzem w jak największym stopniu. Pozycja drzewa, które rośnie sam, wygląda wyjątkowo jako plamka fotograficzna, Boguslaw

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi Bogusław, your photos are wonderful. Krakow is a beautiful city. You introduced him perfectly to us in the photos.
    I wish you a nice weekend.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne krajobrazy z mojego ukochanego Krakowa. W ostatnim czasie zaniedbałam to piękne miasto.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń