• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

niedziela, 19 lipca 2015

Targi staroci na Rynku Głównym 17.07.2015


Jak co roku podczas trwającego lata na płycie Rynku Głównego w Krakowie odbywają się tzw targi staroci, w ramach Europejskich Spotkań Kolekcjonerskich.


Targi staroci przyciągają nie tylko wystawców ale i licznych kolekcjonerów z całego kraju.





Na licznych stoiskach można kupić różne rzeczy, trudno wymieniać wszystkie najlepiej trzeba po prostu zwyczajnie przyjść i pooglądać samemu.







Moją szczególną uwagę przykuła wspaniała, wielka miniatura pirackiego statku. Na tyle się nim zainteresowałem, że nawet zapytałem o cenę, lecz z wrażenia szybko o niej zapomniałem, pozostało mi jedynie baczniej się jej przyglądnąć i to ze wszystkich stron co też uczyniłem...  :))




Jak widać swoje lata na pewno już ma a mimo to wspaniale wygląda. Kunsztowna i bardzo solidna robota przyciągała wzrok i zainteresowanie nie tylko moje.




No ale czas pooglądać i inne ciekawe rzeczy...








 Prawda że piękne?



...kupić, nie kupić obejrzeć warto!


 Kraków, Rynek Główny 17.07.2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz