• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

poniedziałek, 10 lipca 2023

Lipcowe klimaty - wśród letnich łąk #2



Po raz kolejny stwierdzam że trudno się oprzeć, mając wolny czas aby mimo czasem doskwierającego upału, prażącego słońca no i włożonego wysiłku w pokonanie trasy nierzadko pagórkowatego, aby nie odbyć rowerowego jak ja to nazywam spaceru w najbliższe okolice. Te lekkie "dolegliwości" to jedyny koszt jaki ponosimy, reszta to tylko przyjemność... Lato w pełni wiec z pewnością jest to pora wg mnie aby jak najwięcej korzystać z dobrodziejstw przyrody, krajobrazów, słońca, zapachów i wszystkiego co nas otacza w koło w ten piękny czas.




Zatem letnie, lipcowe klimaty stryszowskich łąk, po raz drugi. Nie wiem jak ktoś, ale ja doskonale wypoczywam obcując właśnie sam na sam z takimi krajobrazami, ogólnie lubię duże przestrzenie, coś co nie ogranicza mojego widoku, perspektyw i swobodnego myślenia a tym samym mogę sięgnąć wzrokiem i umysłem ile tylko zapragnę. Nie są to oczywiście Tatry, choć i nimi miałem okazję się zachwycać, lecz zwykłe wzniesienia większe czy mniejsze których na szczęście w mojej okolicy nie brakuje i bardzo dobrze!















Stryszów, 9.07.2023

5 komentarzy:

  1. It's really beautiful there. Lovely cows!

    OdpowiedzUsuń
  2. The scenes are lovely. Cows, flowers and so on..pretty rural area.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ujęcia! Lipcowy Beskid Wyspowy, w który ostatnio często się wybieram, też nie zawodzi panoramami, zwłaszcza w porze późnopopołudniowej...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Very informative blog! Thanks for sharing.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne lipcowe klimaty stryszowskie. Przepiękne zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń