• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

czwartek, 8 sierpnia 2019

Spacerując po wawelskim dziedzińcu



Niemal o każdej porze roku, wawelski dziedziniec zachwyca swymi kolorami kwiatów, różnorodnością roślin, krzewów i ich zapachem. Mając kilka chwil wolnego czasu i małą chęć do odbycia krótkiego spaceru, warto zatrzymać się choć na krótki czas by móc utrwalić tą miłą mam nadzieję dla oka różnorodną paletę barw wymieszaną z tłumami turystów przemieszczającymi się codziennie po wawelskim dziedzińcu.





Za każdym razem gdy mam okazję tam być wszystkie kompozycje kwiatowe są nieco inne, co wynika oczywiście z różnych okresów kwitnienia poszczególnych kwiatów czy krzewów, jak i pór roku w jakich tam mam okazję być. Zatem tym razem to początek sierpnia i piękne słoneczne wakacyjne przedpołudnie...















Kraków - Wawel, 6.08.2019

7 komentarzy:

  1. Aż się robi cieplej na serduszku widząc takie cuda

    OdpowiedzUsuń
  2. Wędrowałem tymi ścieżkami ostatnio, widziałem te wszystkie kwiaty na żywo, robią wielkie wrażenie, aż żal było stamtąd odchodzić, jak w bajce... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A pleasure to watch your photos. Happy weekend.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hay unas flores preciosas. Un beso.

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW!
    Przecudne jeżówki i wszystkie inne kwiaty. Jak zawsze cudne zdjęcia!
    Obiecuję sobie, że w końcu wybiorę się na Wawel ponieważ byłam dosyć dawno.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O proszę, moje miasto. Super kadry

    OdpowiedzUsuń