• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

czwartek, 28 września 2017

Zespół Pieśni i Tańca Ziemi Cieszyńskiej na "Babiogórskiej Jesieni"


Jednym w piękniejszych koncertów jaki miał miejsce na scenie 33. Babiogórskiej Jesieni był występ Zespołu Pieśni i Tańca Ziemi Cieszyńskiej.



Trudno uwierzyć że jest to zespół amatorski składający się z uczniów, studentów czy zwykłych ludzi którzy na co dzień pałają się różnych zawodów. Niezwykłe zamiłowanie do folkloru swoich przodków, śpiewu a przede wszystkim do tańca, wszytko to  sprawia że jest zespołem niezwykłym, krzewiącym piękno ziem tamtego rejonu, który zawsze jest chętnie oglądany i podziwiany na scenach Polski i całej Europy. Nie inaczej było podczas występu na scenie Babiogórskiej Jesieni w Zawoi.












  









Swój bogaty program przykuł uwagę i wzbudził zachwyt nie tylko mój.  A zatem kilkanaście obrazków z tego koncertu.












Zawoja, 24.09.2017

7 komentarzy:

  1. Precioso y las ropas son muy bonitas. Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi. Beautiful costumes. The performances look great. Great event.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hi. Costumes are so beautiful. I like a lot. Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jestem zdziwiona ani zaskoczona, że ten bogaty program przykuł uwagę i wzbudził zachwyt.
    Bardzo dziękuję za fotograficzną relację.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam! Jako członek zespołu jestem zachwycona zdjęciami i żałuję, że dopiero teraz je wyszperałam! Serdecznie dziękujemy! Są cu-do-wne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi bardzo. Mam nadzieje, że jeszcze kiedyś będę miał okazję Was spotkać i podziwiać, bo naprawdę warto! Pozdrawiam i życzę dalszych wspaniałych sukcesów.

      Usuń