• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

poniedziałek, 27 lipca 2015

Z wizytą na makowskiej górze


Przeglądając internet znalazłem piękne ujęcie Panoramy Makowa widziane gdzieś w z góry, idąc tropem map Googli, postanowiłem poszukać drogi w to piękne miejsce.  Po kilkunastu minutach zarysował się nieźle zapowiadający się plan pieszej wycieczki na 1-2 godziny.


Wyruszając z centru Makowa Podhalańskiego po kilku minutach już byłem na prawie leśnej drodze. Sama droga całkiem przyjemna i przyzwoita, miejscami wyłożona coś w rodzaju kostki brukowej.



W miarę upływających minut widoki coraz piękniejsze...



Po godzinie marszu, ostatnie 20 minut przez las, w końcu przede mną pojawia się wspaniały widok.
Porównując ten znaleziony w necie, nie mam złudzeń - to jest to miejsce! :)






A że mamy pełnię lata i okres żniw...




Mile i aktywnie spędzony czas, teraz wracam do centrum, a tam czeka na mnie... koncert na estradzie Makowianki w ramach Tygodnia Kultury Beskidzkiej.


 Maków Podhalański 26.07.2015

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz