• txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...
  • txt...

poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Kubajka 2014


Święto "Kubajki" to już tradycja pięknej plenerowej imprezy w Marcówce. W tym roku również dopisała pogoda, goście, apetyt i dobry humor. 




Oprócz występów artystycznych chętni mogli uczestniczyć w zawodach w koszeniu trawy, młóceniu cepami zboża, ubijania masła i wielu, wielu innych konkursach i zabawach. Impreza trwała do późnego sierpniowego wieczora.





Wystąpili m.in. Regionalne Zespoły "Zobielsko Gromada","Stronianie", Koło Gospodyń "Mioduszyna", połączone siły Orkiestry "Rytm" z Zembrzyc i Orkiestry Dętej "Stryszów", władze gminne i powiatowe.






Na koniec wypada tylko dodać, że i ja tam byłem, co prawda trawy nie kosiłem, zboża cepami nie młóciłem, ale co widziałem i co słyszałem długo i miło wspominać będę! Do zobaczenia zatem w przyszłym roku! :)





Marcówka 9.08.2014

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz